ebrarin_annesi çocuğum için elimden geldiğince her şeyin en iyisini yapmaya çalışıyorum. En azından bu süreçte hayatımı ona adadım, bunun doğru olduğunu düşünüyorum. Ve bir taraftanda bunun zor bir şey olduğunun farkındayım. Daha rahat biri olsaydım, yani bir şekilde büyür ya hepimiz büyüdük kafasında olabilseydim, hayatımı bu kadar etkileyen bir şey olmasaydı çocuk yetiştirmek, çok çocuğum olmasını isterdm. Çünkü gerçekten çok güzel duygular yaşatıyor. Diğer taraftan Cumhurbaşkanımız böyle bir tavsiyede bulunuyorsada “neyse yaa bu çok çocuk yapın diyorsa bu işte kesin bi yanlışlık vardır” der çocuk sahibi olmaktan vazgeçerdim😄