ebrarin_annesi bu haberi goreniniz varmı ne düşünüyosunuz ? Piyasa almiş başini gidiyor paranin adi var kendi yok. 😏
Erayalpp ebrarin_annesi benim 3 cü oldu 4 dü de düşünmüyor değilim hani Erdoğan dedi diye değil ama ben çocuk seviyorum 🤣🤣
ejderyaaa ebrarin_annesi 1 taneyle ay sonu zor geliyor bu büyüse de çalışsam diyorum Allah isteyenlere nasp etsin bu ekonomide bu şartlarda çocuk büyütmek gercektn cok zor
ebrarin_annesi Monaroka hahah cok haklisin gecenlerde hastaneye gittim yanima bir tane suriyeli geldi. Bitanesj karninda bitaneside kucagnda ama kucagnda olanda cok kucuk daha surekli annesini isteyip agliyor annesinde zerre ilgi yok. Sonra duydumki suriyeliler cocuk icin duzenli olarak para aliyolarmis ne kadar dogru bilemem. Para icin doguruyorlar sanirim diye dusundum.
Umruye annelere maaaş baglasın 5 tanede yaparım bir kız bir ekeğim var Allah isteyipte olmayanlara versin 🤲
Serife00 Ben 1. Bile düşünmüyordum ta kii, 5.5 yıllık evli iken regl gecikmesi ile doktora gidip 7+4 hamile olduğumu öğrenene kadar. 😃 2. Kati suret düşünülmüyor. 🤭
ebrarin_annesi Serife00 ya tek büyüyen çocuklar sosyallesme açısından felan cok zorlaniyorlamiş. Birde Allah korusun ilerde bize bisey oldugunda sığınacak bir limani olsun. Ben dusunuyorum ama zaman olarak ne zaman olur bilemiyorum ☺️
cekoslavakporseleni ebrarin_annesi haberden bağımsız😂😂 3 çocuk istiyorum ama eşim istemiyor😂 Allah nasip ederse 2 çocuk eğer kandırabilirsem de 3😂
ebrarin_annesi cekoslavakporseleni Bizde de eşim istiyor 2nciyi ben istemiyorum 😁😂 şuanlik Allah gonlunuze gore versin 🥰
Bao ebrarin_annesi böyle bir şey yok. Konuyla ilgili herhangi bir makale okursanız gerçekleri öğrenirsiniz. Kulaktan dolma bilgileri aktarmamanızı tavsiye ederim.
Nejlavrl ebrarin_annesi vall parayi gectim 4 tane doguramam kusura bakmasin kimse kolaymi ya surekli kilo al kilo ver o sorunlari tekrar yasa hormonlar tekrar sassin dunyaya durmadan tavuk gibi cocuk getirmek icin dogurmadi anam beni buna vucutta dayanmaz iki yeterli rabbim saglikli versin ikinciyi bile gözüm yemiyorda esime soz verdim 3 sene sonra rabbim isterse yaparim ikinciyi
ebrarin_annesi minmin-hanim Umarım rabbim imkanlarınızı kolaylaştırsın gönlünüzün diledigini versin 💕