Deletedmom78654 mom54546 bundan önce Beko kullandım 1 sene olmadan geri iade ettik . Bir arıza yaptı parçayı bulamadılar en son parasını iade ettiler . Yani biraz pahalı bu ama şimdi ikisini kıyaslayınca Beko ve aeg yi , aeg bin materyalleri çok daha kaliteli . Bitmekte alınıyor böyle şeyler . Birde siz tam kış zamanı alacağınız içinde biraz pahalı yazın daha ucuz oluyor .
mom54546 Deletedmom78654 black fridayı beklıyecem belkş o zmn indirime girer falan olmadı tasıtle mecbur alıcaz
mom54546 Deletedmom78654 aynrn canım cok soru sordum ama bız hıc bu vakde kadar taksitle esya almadık media markt ın takaıtlerı nasıl oluyo
Hkii Alyameltem modelini bana atar mısınız acaba bende evimde yer olmadığı için 2 si 1 Arada olanı alıcam da sanırım
Alyameltem Hkii https://www.samsung.com/tr/support/model/WD10N644R2W/AH/ https://images.samsung.com/is/image/samsung/tr-wd6500n-wd10n644r2w-ah-frontwhite-122613420?$624_624_PNG$ açılmazsa diye kodunu yazayım ( WD10N644R2W/AH )
Cnnirmm mom54546 arcelik kulandim 10 sene once samsung kullaniyodum babamin evinde vestelden bilgim yok acikcasi
Alyameltem mom54546 Valla bence gidin mağazada bakın ben önce vestel bakıyordum sonra Samsung mağazasına gittim baktım ve aldık çıktık fiyatını da sonuna kadsr hak ediyor bence yıkaması kurutması harika kirli çamaşırı atıyorum mis kokulu sıcacık tertemiz çıkıyor katlayıp yerine atıyorum ütüye bile gerek kalmıyor
besthecix merhaba, kurulacak yere gore makine bakmanizi oneririm. ust uste kurulacaksa ayni marka ve alt/ust markalari kuruyirlar ve camasir makinanizin kapasitesiyle kurutmanin ayni olmasi gerekiyor, biz alirken bunlari ogrendik servisten