mom54546 bundan önce Beko kullandım 1 sene olmadan geri iade ettik . Bir arıza yaptı parçayı bulamadılar en son parasını iade ettiler . Yani biraz pahalı bu ama şimdi ikisini kıyaslayınca Beko ve aeg yi , aeg bin materyalleri çok daha kaliteli . Bitmekte alınıyor böyle şeyler . Birde siz tam kış zamanı alacağınız içinde biraz pahalı yazın daha ucuz oluyor .