Laren Merhabalar. Geçenlerde bir video izlemiştim postunuzu okuyunca aklıma geldi paylaşmak istedim sizinle.
Finlandiya’da (Kuzey Kutbu ülkesi) bebekler doğdukları günden itibaren öğle uykusuna dışarıda bebek arabasında yatırılırlarmış. Hatta bu durum resmen gelenek haline gelmiş. Öğle saati olduğunda herkesin elinde bir bebek arabası caddeler sokaklar yürüyen insanlarla dolu olurmuş. Sebebi ise şu; Finlandiya çok soğuk bir ülke bu yüzden bebekler alışsın diye doğdukları günden itibaren dışarıda bir uyku muhakkak yaparlarmış öyle ki en uzun uykuları bu uyku olurmuş genelde. Demem o ki mevsimine uygun abartmadan giydirin, terleyip soğumasın yeterli. Hastalık mevsimine göre giyinen insana soğuktan üşümekle değil, giyinmeyi abartıp terleyip üşütmeye davetiye çıkaran insana gelir. Bence muhakkak çıkın çıkabildiğiniz kadar. 💕