Laren Kizlar 0-6 ay arası bebeklerinizle bu soğuklarda disari çıkıyor musunuz bebek arabasıyla? Pofidik kışlık tulum aldım puset için yağmurluk aldım ama hala üşür gibi geliyor annemde yüzünden bile üşür daha küçük diyor. 2 buçuk aylık olcak yakında. Siz çıkıyor musunuz nasıl giydiriyosunuz yüzden de üşür mu bebek ????
Mervehtp81 Laren 40 çıkmadan deli gibi gezdim mevsimine uygun giydirdiğin surece inanki sıkıntı olmuyor yağmur çamur demeden kucağımda ordan oraya sürüklendi çocuğum 😁3 aylık olduk daha hasta olmadık masallah halada geziyorum yani kar yağsın karada cikaricam
Mom4565 Laren -4 lerde bile hep dışardayiz taş gibi maşallah hiç hasta olmaz kaldığım ülke kış zaten alıştı gitti soğuk sıcaktan daha iyi cocuga bence sıkıca giydirip çıkart hiç bişe olmaz
Srhtzlyh Laren üstünü uygun giydirdiğin sürece çıkabilirsin canım benim kızım ocak ayında doğmuştu eşim göreve gitti bütün işlerimi kendim hallettim yanıma kızımı alıp. 9 buçuk aylık oldu çok şükür hiç hastalık görmedik. Sakınılan göze çöp batar derler😌
Srhtzlyh Laren üstünü uygun giydirdiğin sürece çıkabilirsin canım benim kızım ocak ayında doğmuştu eşim göreve gitti bütün işlerimi kendim hallettim yanıma kızımı alıp. 9 buçuk aylık oldu çok şükür hiç hastalık görmedik. Sakınılan göze çöp batar derler😌
Laren Mervehtp81 helal olsun valla Allahim bu cesaretten istiyorum deli gibi korkuyorum hasta olmasından asiri acemi bir anneyim ya 😑
Mervehtp81 Laren kız benimde ilk çocuğum acemiyim bende ama doktorun tavsiyelerine uyarak hareket ediyorum unutma soğuk çocuğu hasta etmez mikrop ve kalabalıktan havasızlıktan hasta oluyor çocuklar soğuktan değil, buna dayanarak uygunda giydirerek heryere çıktım gezdim yağmurda bile yürüyüş yaptim 20 günlük bebeyle hemde attım bebek arabasına tamamdır oda hava almış oldu
Annesininbitanesiiiiiiii Laren valla bende 9 aylık bebekle bile cıkamıyorum hastalıklarını zor atlatıyor diş dönemindeyiz sürekli hastalığı tazeliyor. Sizde sıkmayın canınızı bebekten bebeğe cok farkediyo bazıları deli gibi hastalanırken bazı bebekler turp hibi oluyo bebeğinizin durumuna göre değerlendirin deneyin soğuk havalarda nasıl reaksiyon gösteriyo normal havalardaki gbi oluyosa sorun çıkmıyorsa takılın kafanıza göre.
Laren Mervehtp81 dogru haklısın ya kac gündür evdeyim sıkıntıdan patlıcam eşim işi yokken arabayla çıkarıyordu ama o da yoğun bu aralar iyiden tikildim kaldım eve cikicam bende artık
Laren Srhtzlyh dogru söylüyorsunuz ya çocuk o kadar sıcağa alıştı ki oda değiştirsem hapşırıyo olmaz böyle hayat geçmez valla
Mervehtp81 Laren kalın giydir at bebek arabasına çik inan hic bişey olmas sakınan göze cop batar kalabalığa sokma yeter hava alırsınız inan bi market gezmek bile bebekli kadına bi lüks yani o bile çok güzel geliyor
Deletedmom5284 Geçen kış kar yağarken bile çıkıyoduk 😂😂 astronot tulum giydiriyordum, içine uzun kol zıbın üstüne hırka, kafasına çıtçıtlı şapka altına külotlu çorap, böyle üşümüyodu, astronotuda biraz büyük alın elleri içerde kalıyor üşümez
KucukAdamm Laren Hangimizin yüzü soğuk olmuyor ki 😅 Kış geldi ev sıcak ama bakıyorum oğlumun da benim de yüzümüz buz gibi . Göğsüne bakıyorum , sırtına bakıyorum sıcacık ☺️ yüzünden soğuk almaz . Önemli olan kat kat kat , giydirip o soğukta terletmeyin . Yeteri kadar yapın . Herşeyin fazlası zarar ❤️
Laren KucukAdamm aynen oyle yüzümüz üşüyünce hasta olmuyoruz sonuçta ama gel anneme anlat anlatabilirsen 😀 bide bana bunu diyo sonra da ben bebeklerle karda kışta otobüslerle geziyodum der ama bana gelince çıkma 😂
MinikCivciv15 Laren hapşurması üşümekten değildir. Burunları çok küçük olduğu için refleks olarak hapşurur. Değişik bir koku farklı odaya geçiş herhangi minik toz uçuşması parfüm kokusu çamaşır kokusu v. S bebekler sık sık burnunu temizlemek için de hapşurur üşüme ile ilgisi yok.
Srhtzlyh Laren benim annemde aman nefesinden bile üşür der hep kızar bana kat kat giydirir eline geçse😅 ama nasıl alışırsa öyle gider
MinikCivciv15 Laren benim de bebeğim 2,5 aylık. Ben mümkün olduğunda çıkarıyorum. Uygun giydiğirdiğin sürece sıkıntı olmaz. Şuan zaten nefesinden üşycek kadar soğuklar yok. Sadece rüzgara dikkat et.aşırı rüzgarda kalmasın. Temiz hava alıp dışarı çıkması inan daha sağlıklı. Ama tabi kapalı ortamlara avm lere götürmeyin bence.
Der-0812 Ben çıkarıyorum mecbur iki çocuğum var aşırı sıcağa alıştırmadım normal kendim gibi giydiriyorum bebek arabasında sarıp sarmalanıyor iki battaniyeyle o kadar , bide ğusetini örtüyorum o zaten sıcak yapıyor yani küçücük yer olduğu için