fistikli_gaymakli_baklava Dikişli mi oldu sünnetiniz ? 3 gün sonra yıkayın bebeği dediler ama ben hala dikişler olduğu için çekiniyorum yıkamaya. Bir de kabuk tutması gerek diye biliyorum bizde kabuklanma vs yok gayet iyi durumda kızarıklık bile kalmadı şişlik nerdeyse tamamen indi 3. günümüz. Kolay mı atlattık yoksa bir terslik mi var anlayamafım 😅