irmgktgbrk
irmgktgbrk Oğlum 40 günlük, biz de dün yaptırdık. Çok şükür bir ağrısı ve huysuzluğu olmadı sanırım çok küçük olduğu için henüz dönemediği ve hareketli olmadığı için rahat atlatıyoruz. Doktorumuz ağrı eksici şurup verdi ama kullanmaya gerek duymadım ağrısı olmadığı için, bir de antibiyotikli kremimiz var onu da günde 3 kez sürüyorum. 1 numara büyük bez aldım canım, doktorum öyle söylemişti nerdeyse beze değmiyor bile pipisi, ama dediğim gibi bunlar benim bebeğim çok küçük olduğu için olabilir sizin doktorunuz daha başka önlemler söyleyebilir, şimdiden geçmiş olsun 🌸