Angelif35 uyanıyor önceden daha çok uyanıyordu ama artık maksimum iki defa. Ama ben gece beslenmesini kesemedim onun için uyanıyor. Yarı uyur halde mamasını içip tekrar uyuyor. Ben yanına gitmiyorum. O kendi yatağında, biberonunu yanına koyuyorum. Kendisi alıp içiyor yine tekrar kendisi uykuya dalıyor.