[silindi] dünyanın en rahat doktoru. Hiçbir şeye kastırmaz, insanı germez, bi anneyi hiçbir şey için üzmez. 19-20de uyuması gerekiyomuş benimki uyumuyo diye ben üzüldüğüm için öyle dedi muhtemelen. Kaçta uyuduğunda ikiniz de mutlu ve dinç oluyosanız o saatte uyuyun dedi. Uyuyan uyuyodur tabi 😂