Noname21 canım ben doğduğumda babam hayvancılıkla uğraşıyordu. Her gün tavuk yedik , taa ki ben 19 yaşına gelip babam artık çiftçiliğe geçene kadar. Sen düşün her gün. Sabah ciğeri öğlen mangal. Ertesi gün kavurma diğer gün sote vs. Ben kıllanmadım da , erken ergenliğe de girmedim. Bütün sınıf arkadaşlarım benden önce ergenliğe girdiler hatta. Bu arada babam, şu markette satılan beyza piliç sonrasında da Banvit piliç yetiştiriyordu. Büyüdükten sonra kesime gidip marketlere vs gidiyordu tavuklar. Çok da lezzetli 😋