pilavustutavuk evet ya kardeşim de öyleymiş. Bende öyleymişim. Kardeşim kilo vermeye başlamıştı 1,5 yaşından sonra. Ev yemekleri ağzına sürmezdi. Doktor anneme, tek yesin de ne istiyorsa onu ver, bazı çocuklar dışarı dan yemek sever demişti. Annemle babam köyden gider her gün döner yaptırıp gelirlerdi kardeşime özel. Onu severek yerdi 🙄