Alyatrd Hakanrabia biz 7.ayda emeklemeye başladık . 8de de tutunup kalkmaya başladı ama her bebek farklıdır zamanı vardır onunda elbet 🙏🏼 İçiniz rahat değilse yine de bi doktora danışın isterseniz
12svg anayimbenana93 kızım kendi kendine uyuyor egitim verdim ama aksam huysuzlaniyordu yattiginda da 45. Dakkada uyaniyordu. Bugun anladim ki erken yatiriyor muşum 😩 kızım benim yüzümden uyuyamiyormuş