EB1661 emation55 9 ay 5 günlük iki uyku normalmi diye post açıcaktım bende sabah 8de en geç kalkar 11de uyur 1 uyanır bazen 1 saat bazen 2 saat uyur 4 5 gibi 1 saat uyur en az 4 saat sonra gece uykusu olurdu 2 gün öncesine kadar şimdi dişlerden hiç uyku yok denecek gibi ama inşAllah önceki halimize döneriz şu dişlerden sonra
12svg Kizlar sizinde bebeginiz aksam uyuduktan 45 dakka sonra kalkiyor mu?Benim kizim 1.5 saatlik iki uyku yapiyo. Ama aksam 4 saat sonra yatiriyorum vaktinde , 45. Dakkada kalkiyor niye anlamıyorum deli olucam
anayimbenana93 12svg 45. Dakika gelmeden 40. Dakikada gidip kızınızı hafif uyandırın uyku döngüsünü atlatamıyodur sonra tekrar devam eder uykuya bir ka kez yapın bunu uyku eğitmenleri böyle öneriyor
mmek_2014 10 ay 5 günlük oglum 2 uyku yapıyor. Ama uyku düzenimiz hiç yok gece milyon kere kalkıyor sabaha kadar nöbet tutuyoruz resmen
minnoscan mmek_2014 10 ay 9 günlük aynıyız. Herkes oda ayırmaktan bahsediyor biz daha yatağı ayıramadık sürekli ağzında memeyle uyumak istiyor
mmek_2014 fatosd36 evet emiyor. Her uyandıgında tekrar emmek istiyor. Hiç bir şekilde vazgeçiremedim 🤦♀️
mmek_2014 minnoscan oda ayırsak ne olacak ki bütün gece iki oda arasında mekik dokuyacagız bu sefer. Tek çözüm sütten kesmek ama onun için de daha çok küçükler. Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zor bir durum. Deliksiz uyuyan bebeklere o kadar imreniyorum ki 😔
12svg anayimbenana93 kızım kendi kendine uyuyor egitim verdim ama aksam huysuzlaniyordu yattiginda da 45. Dakkada uyaniyordu. Bugun anladim ki erken yatiriyor muşum 😩 kızım benim yüzümden uyuyamiyormuş
Hakanrabia Kızlar on ayligiz bebeğim koltuğa tutunup kalkmıyor emeklemiyor yürümek istiyor elinden tutunca evi dolanıyoruz ama yerde hiç aktif değil böyle olan var mı çok kafama takmaya başladım lütfen yardım edin yerde yüzüstü durmayi hiç sevmiyor ama döneyim kendimi kurtariyim demiyor surunmuyor dönerek ilerlemiyor oturuyor sürekli biz oturtuyoruz yani yatarken oturur pozisyona da geçemiyor bir kez dönüyor en fazla ya da oyun oynarsak üst üste birkaç kez bu kadar niye yerde hiç bişey yapmıyor ?
Hakanrabia Hakanrabia mesela yatarken bı yerden tutunup oturur hale gelmeyi sizinkiler ne zaman yapmaya başladı
mmek_2014 Hakanrabia her bebek bir olmaz onu çok takmayın kafanıza.mesela benim iki oglum var. Büyük oglum 11 aylıkken tutunup kalkmaya ve sıralamaya başladı 12.ayda yürüdü. Küçük oglum 7 aylıkken hem emekledi hem tutunup kalkmaya sıralamaya başladı. 9.5 aylıkken yürümeye başladı. İki kardeşin bile gelişimi farklı yani. Kedini ne zaman hazır hissederse o zaman yapmaya başlar rahat olun 😊
Alyatrd Hakanrabia biz 7.ayda emeklemeye başladık . 8de de tutunup kalkmaya başladı ama her bebek farklıdır zamanı vardır onunda elbet 🙏🏼 İçiniz rahat değilse yine de bi doktora danışın isterseniz