Mom4565 aksine mutlu bir insanım, pek çoklarının sorun olarak gördüğü şeyleri sorun etmiyorum, mesela bebeğimin uyku düzenini oturtmak için odasına atıp ağlasın zamanla alışır yapmıyorum, çünkü bunun öğrenilmiş çaresizlik olduğunu biliyorum. Uzun yıllar sirkler ve hayvanat bahçelerindeki deneyler için insanların verdiği hayvan hakları mücadelesinin bugün insta maaaamlar infulırrrsırrrlaaar aracılığıyla bebeklere yöneltildiğini görmek içler acısı. Israrla herkese ben öyle demek istemedim yeaa diyip ne demek istediğinizi anlatamıyorsunuz zira ortada çok basit bir gerçek var. Öğrenilmiş çaresizlik uyku eğitimi değildir.