Mom4565 Avrupa sizin dediğinizi soyluyor ağlayarak uyutun 3 yaşına geldiğinde hala ogrenemezse büyüme hormonu veriyorlar ne yazikki çocuk uyumazsa gelişimi etkilenir bu demek değil ki catlayana kadar ağlasın tabiki alicaz ama bı noktaya kadar gerekli çocuk topuk kanı alınırken de catlayana kadar ağlıyor ama bu onun için gerekli uykuda öyle inşallah hepimizin bebeği güzelce uyur da gözlerinden tek damla yaş gelmez ömür boyu