Btlbyza matmazeliingunlugu bizim baba 100 kilo ama kız zayıf ondan da değil herhalde. Yapacak bir şey yok valla oğlum var 2 yaşında oda 13 kilo oda ortalama
Sadiye_asel Kızım 3000 gram dogdu. Şuan 2 aylık ve 5500 gram. Sadece anne sütü ile besleniypr. Mama kullanmıyoruz. Doktor kilosunun iyi oldugunu söyledi
AZY16 Havvakck unutmuyor tabi ki gayetde güzel emiyor. Gündüzleri neden yapıyor bilmiyorum emmek istemiyor ağlama krizine giriyor bende zorlamıyorum. Sonuçta benim için sağlıklı olması önemli olan. Anne sütü alan da büyüyor almayanda