Thezer yok yok zaten kilo alımı, çiş yapıyor olması, bebeğin genelde huzurlu olması zaten sizin için daha doğru kriter olur..
Pompa yapmak da iyi bişey tabi ki göğsü bolşaltır yeni süt üretimine destek sağlar falan ama bebeğin emmesi gibi değil demek istedim..