Thezer merhaba 🙋🏻♀️
B3nim de öyle sağımlarda 100ml olmazdı hep 80 90 ml kalırdım ve gözüme az gelirdi.. Ama oğlum 18 aylık oldu hala emiyor ve sütüm de var yeteri kadar..
bebeğin emmesiyle pompa bir olmuyor 🤷🏻♀️ bebek daha kuvvetli çekiyor ve bebeğin ağzı memeye değince yani temas halindeyken süt kanallarına uyarı gidiyor, süt üretimi devam ediyor. bebek çektikçe süt artarak gelir, pompada öyle değil göğüs boşalır ve ürerim devam etmediği için kalır öyle..
O yüzden sütünüz yeteri kadar vardır endişe etmeyin.. Beslenmenize, su tüketiminize, dinlenmenize dikkat edin yeter 🙏🏼