oslemmm1 Bana hediye olarak yengem Prima 1 ve 2 numara bezlerden pasta yapıp içine ufak tefek hediye falan koymuştu ilk Prima yi kullandım baya var diye almamıştım bitmeye yakın sleepy ekstra 128 li si indirimdeydi nette onu aldık ona geçtik bı sıkıntı yaşamadık ama Prima kalitesinde değil tabiki ekstra şimdi ekstra bitince tekrar primanin 2 numarasına geçeceğiz elimde var o bitene kadar almayacağım bitince natüral den almayı düşünüyorum