Tatlihayat Yaa ne güzel ☺️ Sağlıkla büyüsünler inşallah 🐥🙏🏻 Benim minik kuşta yaramaz ama eşim sağolsun yardımcı oluyor ondan olmasa bende cesaret edemezdim heralde 2.ye🙈Ama cevremdeki çoğu kişi de yaş aralığı gayet iyi normal diyorlar bide bi arkadaşmn ablasın bebeği 3 yaşnda oda çocuk düşünyr bi hafta önce 5.düşüğünü yaptı ve 3 bucuk aylıktı😥 tabi herkesin bünyesi bedeni farklı ama insan yine tereddütte kalıyor acaba? die benimde ilk gebeliğim düşük ile sonuçlanmşti😢