Hasret55 bence çok erken kızım şu an 2,5 yaşında şubatta 3 olacak oğlum 5 aylık . Çok çok zorlanıyorum kızım sakin bir çocuk olmasına rağmen . TAm kızımın oyun çağı sürekli benle oynamak istiyor parka gitmek oyun salonlarına gitmek istiyor . Götürüyorum ama olmuyor . Parkta bile anne beraber sallanalım falan diyor bebeği kenara bırakıp gidemiyorsun . Odasında oynamak istiyor oynuyoruz o sırada kardeşi durmuyor . Cafeye falan gittiğimizde mecburen oğlumla da ilgileniyorum kızım bozuluyor . Hiç olmassa aralarında 4 5 yaş olmalı bence . Ben zaten tükendim nerdeyse . Öyle beraber büyürler sanmayın sakın .