ftmnrt bende sıcak havalarda kullanımı nasıl onu merak ediyorum mesela temmuz ağustos ayında cocukla pişer miyiz acaba ?
Neseerol Cemirim yenidoğan aparatı sayesinde 20 günlükken dışarı rahat rahat çıkabiliyodum şuan 8 aylık bizim için hala en rahatı kanguru aparatla ağırlık popoda kalmıyo sadece pozisyon almasını sağlıyo
Cemirim Neseerol her kanguruya uyumlu mu peki o bizimki sevi bebe spor kanguru diye geçiyor nette bak istersen kot desenli gibi
Neseerol Cemirim onunla ilgili nir bilgim yok canım benim ki solomombaby ama markalar arasında iç bölüm ne kadar farkedebilir ki sonuçta çoğunda kalçadan destekli mantığı var 😊
nilbuglem Cemirim bende solomombaby kanguru kullanıyorum bebeğim 2 aylık 1. aydan beri yenidoğan aparatıyla birlikte kullanıyorum tabikide saatlerce kalmıyor içinde en fazla 1 saat kalmıştır o da hafta 1 ya da 2 kere hem çok seviyor gazlı bebekler..
Ebruguslu Aysql benimki de 3 ay doldurdu artik. Kullanmak istiyorum ama bebegim sizinki gibi yuzunu bana donuk sevmiyor :/ denicem yine de nolcak bakalim 😂
Aysql Ebruguslu en fazla yarım saat duruyor tekmeliyor beni 😅😅😅 dışarıya doğru tutuyoruz saatlerce izliyor ama yüzünü çevirince sıkılıyor 😂
Ebruguslu balannesiii ben de puset kullandim hep ama bence puset daha zararli. Poposuna daha cok yuk veriliyor sanki.
balannesiii Ebruguslu pusette tam popo üstüne oturmuyor ama canım agırlık belinede geciyor ben zaten pusette cok zorlandım hafifken bişey değildide 5 kg flan olunca bıraktım cok ağır🙄 kanguru daha rahat 3 ayımız dolunca basladım bende kullanmaya
Sunayaz Cemirim aparatla falan kullanmadım şuan 2 aylık. 40 ı çıktı öyle kullanmaya başladım Kanguruyu
Sunayaz Cemirim hayır dr a sorulacak bi durum yok ki. Hamileyken Ablam hediye aldı bende 40 ından sonra kullanmaya başladım.
Duruduygu Cemirim doktorlar 3 ay ve sonrasını onaylıyorlar daha kucukler için sligmi ne bez gibi varya onu öneriyorlar
Cemirim Duruduygu ya zaten cocuk 1.5 aylik su ayda 1.5 ay için bosu bosuna slingne para vermek istemiyorum