[silindi] Cemirim aparati vardı evet 6 .aydan sonra onsuz kullaniyosunuz 4 farkli şekilde1.buçuk aylikken başladım
balannesiii asyaninannesi2019 ebebeğin yeni doğan kangurusu var canım onu kullanıyorum memnunum suanlık ama cok kol altına geliyor sanki kollarınu acıtıyormuş gibi geliyor siz yinede arastırın daha güzeli vardır belki🥰
Aysql Cemirim valla imrendim bende görünce hep 2 aylıkken aldım rahat etmedi şimdi de 5 aylık olduk yüzü bana dönük sevmiyor bi süre sonra sıkılıyor nasıl alıştırıcam bilmiyorum ben de
Ebruguslu Aysql benimki de 3 ay doldurdu artik. Kullanmak istiyorum ama bebegim sizinki gibi yuzunu bana donuk sevmiyor :/ denicem yine de nolcak bakalim 😂
Badekvk Tayvandabiranne mrb benim bebeğim 5 aylık yeni alıcam kanguru bu mamadusbaby İlkay baby solomombaby bunlar aynı tarz da sizce kullanımı nasıl rahat mı çok Bi bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim
Tayvandabiranne Badekvk artık bebeğin oturmaya başladı ya da başlayacak. Bence oturaklı bir model almalısın. Çünkü saydığın markalarda dışa dönük kullanım yok/sakıncalı ya da çok konforsuz. Çocuğun bacakları aşağı sarkıyor. Bu linkte dediğim oturaklı modelin bir örneği var. Bu şekilde bir ürün alırsan emin ol çok daha rahat edersin https://m.trendyol.com/tommybaby/tommybaby-vauva-hipstar-6-in-1-oturakli-tam-anatomik-lux-kanguru-p-3617193
deletedmom775 Cemirim benim kızım 3 ay 5 günlük yeni kullanamayan başladım canım ergonomik olduğu halde korkuyorum çok uzun tutmamaya çalışıyorum puseti tercih etmeni öneririm
Sunayaz Cemirim aparatla falan kullanmadım şuan 2 aylık. 40 ı çıktı öyle kullanmaya başladım Kanguruyu