Clouds Ebnifa tamamen doktorumuzun söylediklerini ilettim size kendimde araştırdım, 2-3 gün kala yapmaması kabız anlamına gelmiyor, bizdr biogaia + sab-simblex kullanıyoruz. Geçmiş olsun🌸
Gulsahkyc61 susunbebekuyuyo hayır bilakis bezini doldurması lazım doktora götürün lütfen röntgen isteyin bağırsaklarına baksın sizde rahat edin bebeğinizde
susunbebekuyuyo Gulsahkyc61 2 günde bir dolu dolu yapıyor zaten perşembe günü doktoruna götürdüm 10 güne kadar anne sütü ile beslenen bebeklerin kaka yapmaması normal dedi ilk günlerdeki gibi her gün 3-4 sefer yapmıyor 2 günde bir 2-3 sefer yapıyor
linaninannesiiii Ebnifa merhaba benim kızımda 40 günlük iken 8 gün kakasını yapmadı . Doktora götürdük anne sütü emen bebeklerde normal dedi . İdrarını yapıyor gazını yapıyor ise 10 gün bekle dedi . Normal süre 10 gün dedi . 10 günü geçerse fitil verecegım dedi . 9 . Gün yaptı kakasını şimdi 3 günde bir yada 5 günde bir yapıyor suan 56 günlüğüz . Panik yapmayın
mucizelerin_annesi Ebnifa cnm poposunun içine doğru zeytinyağli kulak çubuğunu gönder ve biraz kipirdat orada emin ol hemen yapar birde kayısı suyu dene yada dut kurusu hosafi