Ebnifa 25 günlük bebeğim 2 gündür kakasını yapamıyor çok zorlanıyor karnı sis günde 5 6 kez kaka yapardı şimdi 1 kez zor yapıyor uyuyamıyor zorlamaktan. masaj sıcak su denedim fayda etmedi varmı başına gelen napmak lazım.
Lulemom Ebnifa anne sütü alıyorsa sadece 10 güne kadar normal diyo doktorlar. İlk günleri gibi çok yapmaz artık. Benim kızım 2 aylık oldu 2-3 güne bir yapıyor.
co2041 Ebnifa önce nedenini araştırın derim benim oğlum da bugün kaka yapmadı hiç biogaia kullanıyorum gaz için yan etkilerinde kabızlık yazıyor 32 günlük
susunbebekuyuyo Ebnifa bizde aynıyız 35 günlük bebeğim 1 haftadır 2 günde bir kaka yapıyor sancıdan ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım o ıkındıkça ben geriliyorum resmen gaz ilacı ve probiyotik kullandığımız halde bu şekildeyiz
Deletedmom_21 Ebnifa 10 günden fazla yapamazsa sıkıntı canim korkma şimdi mama takviyesi alıyorsa icine 1 cay kasigi hakiki zeytinyağı damlat iyi gelir
Sayerizim Hakiki zeytin yağı dene poposunun içine doğru kulak temizleme çöpü ile birde çay kaşığınla içir ama dolu dolu olmasın az birşey bizde olmuştk işe yaradı şükür inşallah sizede yarar iyi geceler
Ebnifa Sayerizim poposunu uyarmayi denedim ise yaramadi içirmeyi deneyeyim o zmn günde bi çay kaşığı mi
Sayerizim Ebnifa ben bir kere verdim 20 günlüktü kızım sonra yaptı hep şükür ama şuanda o kabızlığın cerevesini çekiyorum sanırım kakasını yaparken kanlı yapıyo 50 günlük olduk doktor test yaptı etti ama cıkmadı birşey şimdi devlet hastanesine randevu bakıyorum çocuk gastronomi ama yok 😔
mucizelerin_annesi Ebnifa cnm poposunun içine doğru zeytinyağli kulak çubuğunu gönder ve biraz kipirdat orada emin ol hemen yapar birde kayısı suyu dene yada dut kurusu hosafi
Ebnifa Sayerizim anne sütü alıyor dimi seninki de bizim yediklerimozden mi acaba diyorum. kanlı kaka da makatta çatlak falan yok insallah
Ebnifa Lulemom yok yapmaya zorlayıp yapamadığı için sıkıntı ediyorum kızarıp bozariyor yapmaya çalışıyor ağlıyor sonra gazını çıkarıyor kaka gelmiyor
Ebnifa co2041 alla alla bu probiyotik ler bağırsak düzenleyici degilmi ya bunları onun için kullanıyoruz kabız mi yapıyor. bende kullanıyorum probiyotik ondan mı oldu ki. siz naptiniz bıraktınız mi vermeyi
Ebnifa susunbebekuyuyo 1 aylikken bağırsakları düzene girmeye başlıyormuş ondan olabilir diye okudum ama bilmiyorum. bizde bi aya yaklaştık başladı bak sizde bi aylikken olmuş.
Gulsahkyc61 Deletedmom_21 Ebnifa asıl önemli olan yaptığında kabız gibi mi yoksa normal sıvı mı? Evet 10 güne kadar normal ama sıvıysa katıysa değil bağırsaklarına baktırın tahlilden ziyade röntgen ultrason çektirin fıtık ya da bağırsak tıkanıklığı olabilir
Ebnifa Gulsahkyc61 sıvı ya katı değil çok sukur. minik minik yapıyor hepsini çıkaramıyor sanırım. her bezinde bi çay kaşığı kadar kaka oluyor sıvı seklinde
61arzu Ebnifa doktorunu ara biogaia diye bir ilaç var bende 1 aylıkken kabız olmuştum prematüre dogdumuz için erken mamaya geciş yaptık normal mamaya sonucunda kabız olduk o ilaç birde dedikleri gibi zeytinyağı cok etkili ilaç ile birlikte bende öyle yapmıştım cok şükür atlattık inşallah atlatıesınız
Clouds Ebnifa öncelikle gaz damlsı ve probiyotik kullanın doktor önerisiyle herkes kullanıyor. 1 saati geçmeyen ağlama yok ise ıkınma için korkmayın 2-3 gün kala yapmamaları kabızlık olmuyor. Bende sizin gbi düşünmüştüm aynı şekilde 4-5 kez den 2 günde bir yapmaya dönmüştü tabi mama takviyesi almayada başlamıştık. Kabız denilmesi için en az 5 gün yapmaması gerekiyor. Direk zeytinyağı falan vermeyin küçücük bünyesine kabız olmadan.
Ebnifa Clouds probiyotik verdi doktor kullanıyorum zaten bizde hiç bi değişiklik olmadı mama ya da geçmedik sadece anne sütü. ağlaması 1 saat olmasada yarım saat sürüyor.
Clouds Ebnifa tamamen doktorumuzun söylediklerini ilettim size kendimde araştırdım, 2-3 gün kala yapmaması kabız anlamına gelmiyor, bizdr biogaia + sab-simblex kullanıyoruz. Geçmiş olsun🌸
susunbebekuyuyo Ebnifa kabız gibi de değil yani her bezinde illaki gazla az bir şekilde yapmış olduğu oluyor ama öyle dolu dolu değil geçecek inşallah en büyük sıkıntı ıkınmaktan uyuyamaması
Lulemom Ebnifa kaka için değil gaz için ıkınıyordur. Telaş yapma gayet normal. Bebek bu gazı da olcak tabi. Doktora sormadan da bişi kullanma derim. Çünkü gayet normal. Anne sütü kolay sindirildiği için kaka olmuyor. Atık olarak bişi çıkmıyo yani mantıken. Öyle düşün. O yüzden 2-3 günde bir yapıyorlar.
Gulsahkyc61 susunbebekuyuyo hayır bilakis bezini doldurması lazım doktora götürün lütfen röntgen isteyin bağırsaklarına baksın sizde rahat edin bebeğinizde