Berill006 bikerem ben de tanıdıktan 75 e aldım. Ama daha fazlalar da vardır eminim. Allah yardımcımız olsun valla. Bebekler ek gıdaya geçince haydi Bi de zeytinyağlı olsun onlarınki falan. O da almış başını gitmiş. Nolcak böyle bilmiyorum.
bikerem Berill006 Allah hepimize yardim etsin ama bu gidiş gidis değil. Bugun bir postta bi annemiz ayda 1 kilo et yetmiyor bebegim var diyir. Su yaziyi yazdiran kader utansin ya 1 kilo et 1 ay diyor😔
Berill006 bikerem ohooo et zaten almış başını gitmiş. Markete giriyoruz 3 parçaya yüzlerce lira verip çıkıyoruz. Ucuz olan bim bile diğerleri ile yarışır oldu. Onun da önünden geçmek parayla olacak yakında.
Aliveannesiiii Patatesyanakannesii maalesef daha da çıkıcak nolucak bu gidişat bilmiyorum. Ben zeytinyağı ve tereyağ kullanıyorum. Size tavsiyem trendyol market ve hepsiburada market devamlı kupon veriyor. Onları takip edebilir en azından yağ alışverişinizi yapabilirsiniz.
Bugram_5 Patatesyanakannesii aynn canım ya bende ilkin o fiyata almıştım yağı geçen gün gittim 75 TL bayıldım geldim yani markete oranın markası indirimde oluyordu hep anam oda fırlamış nereye doğru diyor bu uçuş anlamdım bir türlü hiç bir şeyin yanına yanaşılcagına değil ya 🤭🤦🏻♀️🤷♀️
Bugram_5 Fitifiti O da fırladı valla köyde 70 diyorlar 1 kilo yaga marketler de de 40,50,60 civarı gidiyor şimdi köy yağının fiyatına da hak veriyorum yem çuvalı olmuş 106 TL bir tanesi herşey zam herşey zam sıvısı da katısı da ayrı bi dert 😂🤷♀️🤭
NilsMomm Patatesyanakannesii Allah aşkına neden şikayet ediyorsunuz ne güzel işte az yağ kullanın yemeklerde diyet yapmış olursunuz hem. ben mesela 5 gündür yağ fiyatlarına bakıyorum vazgeçiyorum.az az koyuyorum yemeklere.genclestim resmen bu kadar mı fark eder😜🤣🤣
MinnakTosbagm Pembemantoluleyla Güzel yorum cuk oturmuş 😅 ülkenin hali işte biri bir postta saçmalıyor açız ama susun diyor diğeri geçim derdinde sonumuz hayrola🌼🙄
Hickimse Berill006 Ahhahah bunu yazmak için girdim ve sen yazmışsın 👏🏻 Ben de öyle yapıyorım baya baya ucuzu geliyo yani herkes öyle yapmalı bence
Berill006 Hickimse napalım başka alacak hal mi kaldı artık. Ki temel ihtiyaç almasan da olmuyor. O yüzden böyle İnternet indirimlerini izlemek şart. Yoksa vay halimize.
Berill006 Mom2372384 yani reklama giriyor mu bilmiyorum da yazayım baş harflerini🙈. Ge..r hani şu reklamlarında İbrahim büyükakın oynadığı
sedaykn Patatesyanakannesii Yağlar bazı marketlerde kilitli satılıyor başka bir yorumum yok. Bulursunuz inşallah bütçenize göre 🥰
Luna_woman morjaguar Akıllı telefonu bir kez alıp yıllarca kullanıyorsun yağı bir kez alıp yıllarca kullanabileceksen sorun yok!