Patatesyanakannesii Kızlar bim 101 5 kg yaglar 68 di en son bi baktım 75 e cıkmış ucuz toptan alabilcegim market yada internet adresi varmi gercekten ulkemizin durumu içler acisi🤔🤔😔😓
Pembemantoluleyla Patatesyanakannesii eskiden yağmı vardı ,yağ da kullanmayı verin bunada çok şükür 🙏🏻
Caglarass Patatesyanakannesii Ocaktan sonra daha sağlam zam gelecekmiş etrafımdakiler stok yapiyo 4 5 teneke 😂😂
Berill006 Patatesyanakannesii uygulama adı vermek yasak mı bilmiyorum ama Bi tanesinde arada indirim oluyor canım 65 tlye 20 vardı bende geçen. ben de ondan aldım yoksa altın gibi maşallah arttıkça artıyor. Keşke onun gibi düşünce düşse fiyatı da ama nerde
MinnakTosbagm Pembemantoluleyla Güzel yorum cuk oturmuş 😅 ülkenin hali işte biri bir postta saçmalıyor açız ama susun diyor diğeri geçim derdinde sonumuz hayrola🌼🙄
Pembemantoluleyla Caglarass neden herkes bu kadar sessiz böyle giderse insanlar açlıktan borçtan birbirini boğazlıycak 🙄
Birprensesannesi27 Caglarass ceyregi bozdurup hepsine yag şeker aldık aglanacak halimize gülüyoruz resmen kıtlık var kızıma 3 4 takım almaya gittim bi tne tulum alıp geldm 😔 Erdogan erdogam erdogannnn
Bugram_5 Fitifiti O da fırladı valla köyde 70 diyorlar 1 kilo yaga marketler de de 40,50,60 civarı gidiyor şimdi köy yağının fiyatına da hak veriyorum yem çuvalı olmuş 106 TL bir tanesi herşey zam herşey zam sıvısı da katısı da ayrı bi dert 😂🤷♀️🤭
Hickimse Berill006 Ahhahah bunu yazmak için girdim ve sen yazmışsın 👏🏻 Ben de öyle yapıyorım baya baya ucuzu geliyo yani herkes öyle yapmalı bence
Caglarass Pembemantoluleyla Ses çıkarsak da sağırlar malesef, hele aramızda dilsiz olanlar da mevcut 😂 Daha birini atlatamadan ikinci zam geliyo, Allah yardımcımız olsun gerisinden pek hayır yok 🤦
Tatlihayat Patatesyanakannesii valla kampanya takip ediyorum. Dün migros sanalda 75 tl üzeri alışverişe 2 litre orkide yağ 15 tl idi. Zaten yumurta peynir alıncaktı. Bir iki eksiği de ekleyince direk 75 geçiyor bile. Hemen aldım. Daha öncede carrefourda yudum 2 lt 15 tl ye aldım aynı şekilde. 4 lt yağı 30 tl ye almış oldum☺️Yağ ve wc kağıdı indirimlerini takip ediyorum resmen 😁
Tatlihayat Patatesyanakannesii şimdi baktım maalesef yok şuanda. Bende tesadüfen gördüm. Bir şeyler alırken Böyle indirim görünce alıp kenara koyuyorum iyi oluyor.
Berill006 bikerem ben de tanıdıktan 75 e aldım. Ama daha fazlalar da vardır eminim. Allah yardımcımız olsun valla. Bebekler ek gıdaya geçince haydi Bi de zeytinyağlı olsun onlarınki falan. O da almış başını gitmiş. Nolcak böyle bilmiyorum.