Ben de 6-7 aylıkken koydum yürütece zararlarını çok bilmeden ama parmak ucunda yürüdü ilk zamanlar daha yeni düzeldi bu yüzden dengede duramadı ve geç yürücek sanırım 11.5 aylık henüz desteksiz yürümüyor kesinlikle hiç koymayın yürüme arkadaşı en iyisi.Kendi rahatınız için çocuğu sağlıksız büyütmeyin.