Deryamm İlk 4 ay 2 günde bir hastaneye giderdim yoğun kanamadan, ilac vs derken zamanla düzeldi. İlk aylarda düşük tehlikesi oluyor mutlaka dinlenmek ve ilaçları zamanlı almak lazım doktor bana sadece lavaboya gitmek için kalkicaksin demişti. İlerleyen aylarda duruş pozisyonlariyla duzeliyormus, oda olmazsa sezeryan. Bu arada 40+6 da doğum yaptım şükür hiç sorun olmadı dikkatli davrandığım için.