Deryamm bende de plasenta previa vardı, benimki de yukarı çıkmadı zorunlu sezeryan oldum. Dert etmeyin bunu ya, daha neler var. Hem şimdi iyi ki sezeryan olmuşum diyorum, normal doğumdaki dikişlerden daha az dikişim vardı ve çok çabucak kalkmıştım ayağa. Mesela şimdi gene hamileyim şimdi plasenta olması gereken yerde, sezeryan sonrası normal doğum yapabilirim yani🙂