Su1 Genelde yeşil beslendim yani şöyle söyleyeyim 1günlük öğünümü;sabah ıspanak domates,ceviz vegan peynir,kendi yaptığım buğday ekmeği ,ara öğüne yine kuruyemiş ,meyve öğlen sebze çorbası içiyordum genelde.Akşam yemeğine karnabaharlı noğut yemeği ve yanına yeşil mercimekli bulgur pilavı ve salata gibi.3 ana öğün 2ara öğün şeklinde yaptım pek acıktığımı hissetmedim 15günden sonra.