Lale19 sanırım hepimizin ki aynı şey çünkü ara ara şişlik iniyor sonra farklı yerde oluyor çünkü. Bana bir doktor dedorant kullanma kıl köklerinle alakalı demişti ama usg girmedim hiç çünkü düzeliyordu sizinde et şiş gibi dimi yani dokununca ele gelen kist tarzı bi şey yok