Momtobe canm süt kanallarından dolayı yağ bezeside olabilir bende de var aynı durum hamileliğinin 4.ayinda çıktı 8.ayda gittim doktora çünkü ağrım oluyordu usg baktı 2 tane 23 20 mm büyüklüğünde yağ bezesi çıktı korkulacak birşey yok dedi doktor ama bence sende görün. Başta doktora gitmiycekyim ama çocuk emzireceğim için belki önemli birseydir çocuğumu emzirmem diye gittim doktora. Şuan 3 aylık kizim var ama arada yine çıkıyor o sende ihmal etme derim