Kusannesi ben kuru fasulye ve nohutun hepsini geceden ıslayıp, porsiyonlayarak buzluğa atıyorum. Nohutun hatta birazını düdüklüde haşlayıp koyuyorum bazen tavuklu pilavın içine falan koyuyorum hazır olmuş oluyor.
pirinç, mercimek gibilerini de birer kilo alıyorum.
unu, köftelik bulguru, irmiği vs buzdolabına koyuyorum. öyle çözüm buldum 🤷♀️