fgnrcp2704 Adazeynep ay bu ara bende yaşıyorum normalde emmeyi çok sever bebeğim ama bı kaç gündür memeyi ağzına aldıkça midesi bulaniyo diliyle geri itiyo zor emziyirum 😒
minikmelegimmmm Mgun20 yani haklısın cnm ama maalesef yapıyor işte evet çok zor kaşıkla vermek kaşık bıberon aldım ben o da zor ama kısmen daha ıyı