Mnnkkusunannesi Annelik nasıl hissedilir ben bunu pek anlayamadım hamileliğim başladığından beri ve sonra şuna karar verdim; Bu herkes için farklı ve herkes için öyle büyük ve mucizevi değil ve olmak zorunda da değil. Aslında annelik olayına uzaktan bakıldığında doğanın kanunu olacak kadar basit bir mesele, büyütülecek hiç bir yanı yok. Biz anneliğş o kadar yüksek ve ilahi bir yere koyuyoruz ki kendisini öyle hissetmeyen ve o kadar yüksek duyguları olmayan herkes kendini sorunlu ve yetersiz hissediyor aslında hayır annelik bir doğa kanunu ve hormonların bize yaşattığı bir durum. Her anne, her bebek, her birey birbirinden farklı ve herkesin yaşadığı hislerde farklı. Ben hamile olmadan önce hamile olduğumda çok büyük bir mucize olacak ve ben bir anda anne gibi hissedeceğim sanmıştım sonra hamile olduğumu öğrendim ve öyle hissetmedim “tamam güzel bebeğim olacak” dedim ve hatta sevinmekten çok korktum. Her hamile bebeğiyle konuşuyor bilmem ne e ben hiç öyle konuşmak istemedim yani karnımda bebek var duygusuna ve o duygusallığa giremedim ve hep kötü bir anne olacağıma inandım, her gece allahım doğduğundq bebeğimi lütfen seveyim diye dua ettim kendimi daha bebek doğmadan yetersiz hissettim. Sonra onu ilk gördüğüm anda duygu seli yaşayıp ağlama krizine girip birden kendimi ona adayacağımı sanmıştım ama onu ilk gördüğümde anesteziden uyanmıştımz ağrılar içindeydim ve umurumda bile olmadı sonra bunun vicdan azabını çektim günlerce. Her uykum geldiğin de, her isyan edip ağladığımda, ondan her bıktığımda bunaldığımda her ağladığımda kendimi suçladım, ben ne biçim anneyim, ben anneliğe layık değilim, benden anne olmaz diye kendime o kadar eziyet ettim ki ne kadar aptalmışım diyorum şimdi. Ben artık iyi bir anne olduğumu biliyorum, cennet ayaklarımın altında değil, ilahi bir histe taşımıyorum ben sadece tüm doğrularım ve yanlışlarımla iyi bir anneyim. Bıktığımda da, bebeğim uyuduğu zaman ohh beeee diye içimden rahatladığım da da, “uyurken bile özlüyorum” diyenleri asla anlamadığımda da iyi bir anneyim. Çok uzun yazdım biliyorum ama her annenin kendisine iyi davranmasını istiyorum. Umarım sizi sıkmamışımdır