Benim kızım da böyleydi asla yemiyor zaten zayif iyice kilo vermeye başlamıştı göğsüme sirke sürdüm bi kere geldi anne piss piss dedi gitti bidahada yanima yaklasmadi öyle travmada olmadi cok kolay birakti sanki o meme bagimlisi cocuk bu degilmis gibi oyle tiksindiki aglamadida aklina geldiginde meme suruyoduk sirkeyi pis pis diyip kendi gidiyodu sonra ben actikca o kapatti oyle bi tiksindi. Boyle bi kesin kararla kesilmezse bagimli bebekleri biraktirmasi cok zor oluyor şükür bi aydir herseyi yiyor istahi vok açıldı kilo almayada basladi iyiki biraktirmisim