Merhaba arkadaşlar
Bebegim 13.5 aylık 6 .ayindan beridir ek gıdayı reddediyor hiç bisey yemiyor, bu sebeple besinlerden hiç bir vitamin alamıyor. Doktor sütten kesmemi istedi. Dogdugundan beri tek gogusumle besliyorum bu ara disten sanırım onu bile emmiyor ve tiryaki gibi asla birakmiyo ayrılmıyor. Siz nasıl aştınız bu konuyu fikirlerinize ihtiyacim var çok ağlıyor çok bağlı napsam bilemiyorum.ac aç yatıp kalkiyo çocuğum 😔