Benim oğlum yapıyor wcye ama hala tutma sorunu var ben duvara çizerek teşvik ediyorum 🤣 💩, kendisi, anne, baba, kardeşi çizili eğer kakasını yaparsa hepsini gülen yüz yapıyorum olduğu halde yapmazsa hepsi üzgün surat oluyor 🤣 gülen yüz olduğunda çok mutlu oluyor 🙃 oyalamak içinde şimdi ne çizeyim diye sorarım şebeklik yaparım ya da dinazor çok sever dinazor çizerim falan. Tahta kalemi ve fayans 2lisi çok işime yaradı bu süreçte🌺