Selamün aleyküm kızlar. Tuvalet eğitiminde 19. günümüz ama hâla kakada sorun yaşıyor oğlum. Yaptıktan sonra söylüyor. Bezde iken ayakta yapmaya alışkın olunca otururken yapmıyor. Ne yapmam lazım, tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim. Allahını seven öneri fırlatsın üzerime…