Zhnce efelettin aynen bence de öyle bir durum var Ama ikinci de sıkıntı olmuyor genelde bekliyorlar Cocuk ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi diyorlar
Adamelis12 efelettin 38. Haftaya veriyorlar sezeryan gününü sıkıntı olmadığı durumlarda. Gün alıp sezeryan günü gidersiniz büyük ihtimal benimde öyle olmuştu
efelettin Elvin12 inşallah ama arka arkaya sezeryan olan çok doktorunuz iyiyse sıkıntı olmayacaktır korkmayın
efelettin Cigdemce çok güzelll bugünde benim eşiminin doğum günü bugün ki muayenede sancı falan çıkar belki dedim ama olmadı 😂