Kızlar merhaba
Benim ikinci gebeliğim. Sezeryan olucam. 36 haftalık hamileyim kontrlüm vardı her şey yolunda nst’de sancı falan çıkmadı. Doktorum haftaya gel gün belirleyelim dedi. Tahmini olarak kaç gün sonrasına veriyor günü ? Bide o güne kadar bidaha doktora gidiyor muyuz ?