Gulcem44 Tugce_gunes teşekkür ederim yorumun için canım ikinci çocuğum olduğu için çok para verip Yüksek birşey almak istemiyorum
Busu48 Gulcem44 Ben 500 TL ye almıştım normal de 250 ye satmayı düşünüyodum ama maksat işiniz görülsün diye 150 dedim karar sizin :)
Gulcem44 Busu48 kusura bakma mazur gör canım 1.Ankaradayım senin yer neresi 2.philips aventin hangi modeli 3.ikili göğüs pompası değil mi?
Busu48 Gulcem44 Rica ederim ne demek maksat ihtiyaç görülsün duruyo evde boş boş :) ben Gaziantep'e gidcem yakın zaman da o yüzden erken haber edersen sevinirim:)
Aysununannesi Gulcem44 düşünürseniz ben 2 hafta önce philipsin aldım sadece iki kez kullandım kızım memeye döndüğü için gerek kalmadı. Yanında yine Philips’in 5 adet saklama kAbıyla birlikte gönderebilirim.?
Seldarel Gulcem44 https://www.e-bebek.com/lansinoh-2-si-1-arada-elektrikli-gogus-pompasi-p-lsi-90065/?gclid=EAIaIQobChMI2Jy8svu04gIVWud3Ch3BjQ7uEAQYAiABEgK1jfD_BwE bendeki bu canım fiyatının yarısına satmayı düşünüyordum ama 150 verebilirim