Gulcem44 Kızlar Almayı düşünüyorum we baby göğüs pompası internetten baktım fiyatı uygun geldi (150 lira) kullanan var mı bu ürünü ya da önerebileceğiniz uygun fiyatlı memnun kaldığınız bir ürün var mı???
Belinayyy Gulcem44 wolex aldim 200 tl canim ben manuelde canim cok aciyodu bide surekli guc sarfetmem lazimdi. Once masaj yaptırıp sonra sagmaya baslatiyorum digerleri nasil bilmiyorum ama canım cok rahat hic canimi acitmiyo
[silindi] Gulcem44 Ben Lansinoh kullanıyorum memnunum. Lansinoh göğüs ucu kremiyle kullandım yara falan olmadı sadece normal olarak bölgede hassasiyet oluyor
Tugce_gunes Gulcem44 canım ben kullanıyorum önce masaj yapıyo sonra sağıyo çok iyi bayada yüksek çekimi var
Gulcem44 Philips avent istiyorum fakat çok pahalı lansinoh istiyorum o da pahalı ikinci çocuk daha kullanmayacağım için çok pahalı birşeye gerek yok
Aysununannesi Gulcem44 düşünürseniz ben 2 hafta önce philipsin aldım sadece iki kez kullandım kızım memeye döndüğü için gerek kalmadı. Yanında yine Philips’in 5 adet saklama kAbıyla birlikte gönderebilirim.?
Seldarel Benim elimde var elektrikli bikaçkez denedim kullanamadım kutusuyla duruyor😌 size satabilirim isterseniz
Seldarel Gulcem44 https://www.e-bebek.com/lansinoh-2-si-1-arada-elektrikli-gogus-pompasi-p-lsi-90065/?gclid=EAIaIQobChMI2Jy8svu04gIVWud3Ch3BjQ7uEAQYAiABEgK1jfD_BwE bendeki bu canım fiyatının yarısına satmayı düşünüyordum ama 150 verebilirim
Gulcem44 Aysgl24c netteki yorumları okudum çekiş gücü zayıf demişler hiç memnun kalan yok bilemedim bugün netten sipariş verecektim kafam iyice karıştı 😎😎😎
Gulcem44 Tugce_gunes we baby markasını diyorsun canım değil mi😁 bilemedim iyi mi kötümü benimde içimdeki o 😌
Tugce_gunes Gulcem44 we baby kullanıyorum tavsiye ederim gidipde diğer markalara o kadar para verme bence
Gulcem44 Tugce_gunes teşekkür ederim yorumun için canım ikinci çocuğum olduğu için çok para verip Yüksek birşey almak istemiyorum
Aybukealtintas Gulcem44 ben baby me almıstım basta iyiydi sonra performans düştü, bende sonra medela swing aldım performansı çok çok iyi
Busu48 Gulcem44 Yardimci olabilirim istersen plips awent var bende de elektriklo pompa 25 adet süt saklama poşeti de hediye olarak 150 liraya satabilirim istersen
Gulcem44 Busu48 kusura bakma mazur gör canım 1.Ankaradayım senin yer neresi 2.philips aventin hangi modeli 3.ikili göğüs pompası değil mi?