Merhabalar bende yamuna l beden askısız latex korse var.200tl ye almıştım.İlk dönemler sütümü satarak verdiğim için korse kullanamadım.Yalnızca 3-4 gün kullandım.Ama kesinlikle ten üzerine giyinmedim.Çıtçıtlı badi üzerine giyindim.Şimdi bir kenarda duruyor.İlgilenen varsa 150tl ye satıyorum