Senemmm11 toplumumuz hep birşey bekliyor. Emekledi mi yürüdü mü konuştu mu emziği bıraktı mı bezi bıraktı mı emiyor mu kaç kilo…… bitmiyor bitmicek ilerde de okul yorumları başlar büyür biri yok mu evde kaldı😀 Hep bir beklenti hep😀 ben teşekkür ederim❤️ Bu tarz yorumlara sorulara ben hep canı ne isterse onu yapıyor bizde sevgiyle izliyoruz benim icin problem değil diyip kapatıyorum konuyu çevremde pek sormuyor