Senemmm11 Kızlar 16 aylik bebekleriniz kac kelime konuşabiliyor. Yani tam olarak soyleyemese de bazı şeyleri benzeterek söylüyordur o şekilde soruyorum
Esmece Senemmm11 Anne ,Baba ,Dede ,meme,mama,Anneanne ,deyde (teyze) ,Ebru ya ebuu Burcu ,oturdum ,aç ,bembe (pembe) mavi , ayı, bir ,iki bu ne , havhav pisi pisi işte hayvanların çıkardığı sesler şimdilik bu kadar Rabbim dillerini çözer inşallah hepsi konuşur en kısa zamanda🌹
Tugba41 Senemmm11 aba, baba, dede, nene, fu (su), bebek, emir (dayısı), mama, meme, uyudu, toka, hav, mö, pisi pisi, çıkar, aç, kalk, bir, hadi, aklıma gelen bunlar anne demiyor ama aslaaaa bana aba diyor
Senemmm11 Esmece amin canım inşallah. Bizimki bi söylediğini bi daha söylemiyo anlık söylüyor başka da duymuyorum hiç
Senemmm11 Tugba41 bizimki de bi tek anne diyo 😂 söylediği kelimeleri tekrar duymuyorum hic ağzından. Sanki önceki aylarda daha çok kelime kullanırdı simdi sadece anne başka bisey yok
Esmece Senemmm11 Bazen benimkide öyle yapıyor ben aynı şeyi gösterip üstüne gidiyorum canım ozaman uff deyip söylüyor 😂
Tugba41 Senemmm11 öğreniyorlar ama iste canları isterse bi bakmışsın hepsini soyleyivermis benum kızım bilerek demiyor sanki yani diyebiliyor arada söylüyor ama yok aba aba bi görseniz artık tamam kabullendim yani abayi😂
Esmece Senemmm11 😂Ama onlarda kendilerinin farkında artık Annesi canları ne isterse illa onu yapacaklar merak etme hafızları kayitediyor zamanı geldiğinde papağan gibi şakıyacak inşallah onlarda
Senemmm11 Esmece inşallah ya. Önceden daha çok kelimesi vardı. Kalk, dede, baba, elma, nerde, öcü, yenne (yenge) annane gibi kelimeleri vardı. Simdi sadece anne mama adda başka bisey demiyo
aysenur90 Senemmm11 anne,baba,dede,anneanne, babaanne,teyze,hala,abi,Berk,Duru,İrem,Alpaslan,Aybüke,pisi pisi,geldim, düştü, attım,Allah Aklıma gelenler bunlar.
MelissaYurtsever Senemmm11 her çocuğun gelişimi farklıdır benim çocuğum 5 kelime kuruyordur ama bir başka şeyi yapamıyordur. Herşeyin zamanı var inanın onlar tıkır tıkır yapıyor. Oğlum geç emekledi şuan 17 ayın içinde biranda yürümeye başladı geçen ay. Aylar önce çevremdeki bebekler yürümeye başlamadı hiç neden? Diye düşünmedim sadece inşallah sağlık ile ilgili problemi yoktur zamanı gelince yürür dedim. Anneler genel anlamda merak ediyor tabii ne zaman olucak vs vs.. Ama kıyaslamak karşılaştırmak taraftarı değilim. Her çocuk kendine özel güzel❤️ Er ya da geç tüm bebekler çocuklar zamanı geldiğinde gelişimlerini gösterir. Sağlıklı büyüsünler inşallah 😇 iyi akşamlar
Senemmm11 MelissaYurtsever asla öyle bir düşüncem yok. Aksine ben hiç merak etmem böyle şeyleri ama bir anda aklıma geldi 16 aylik bi bebek en fazla kaç kelime kullanır diye. İlk cocugum bilgim de yok ne yapması lazım ne olması gerekir falan diye. Onun dışında tabiki herseyi zamani gelince olacak. 🥰 Dede demiyor diye dedesi sürekli artık kocaman oldun bi dede söyle falan diyip duruyor benimde kafama takıldı. Söylememesi anormal mi diye yani 😂 tesekkur ederim yorumunuz için 💕