Smali aynı dediğinden bizdede vardı canım anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum. 7. Ayımızda sırf bunun için özel profösöre gttik eeg çekildi epilepsi yada farklı bi bulgu çıkmadı çok şükür. Doktorumuz biz buna shuddering atack diyorruz bebekler çiş kaka yaptığında korktuğunda heycanlandığında yapabiliyolar yaşına kadar yapabilir arada sonra geçer dedi. Ama bize nöbet olabilir demişlerdi doktoa gitmeden önce 1 hafta yemeden içmeden kesilmiştim o haraketi yaptıkça ağlıyordum 7.5 aylıkken tak birden o hareket kesildi şuan 1 yaşımıza yeni girdik rabbim korktuğumuza uğratmasın hiiiç içinize sinmezse eeg çektirin. Ben iyiki çektirmişim diyorum