Kızlar çok korkuyorum.bir türlü video çekemedim ondan sebep gidemedik nörolojiye.ama aniden Titriyor ve sabitlenmiyor.suan 9,5 aylik ama hatırlıyorum bebekkende yapardi.anlık üşüme geliyor gibi 2 3sn de son buluyor.ozellikle yemek yerken mama sandalyesinde oluyor. Basina gelen varmı ?